Followers

Walaupun belum bertemu cinta, percayalah, apabila kita berubah menjadi diri kita yang terbaik, Tuhan akan buka laluan untuk cinta yang terbaik juga hadir.

Friday, July 22, 2011

isnin-jumaat
















8 comments:

Afikah Aziz said...

Yes akhirnye akhi update jugak.Sabar ye akhi,ujian hidup tu boleh mematangkan diri.Asal saja kita sabar dan berserah kpd Allah,insyaAllah Dia akan bantu kita dan xkan menghampakan kita.Ika pun mula2 keje camtu gk,selalu stress hehe.Apa pun selamat menyambut Ramadhan Al Mubarak :)

Radi said...

^ ^ trm ksh ye. betul2.

kerja bersunggh2.hehe

ni pon tgh kerje lagi.

selamat mnymbt Ramadan al Mubarak.

♥MiSs WaFa♥ said...

salam ramadhan..nice entry!mmg trbaik la.hidup kat kl mmg byk dugaan n cabaran.ms ni la kita nk tau tahap mn kesabaran n keimanan kite.allah sntsa bsama kita.

.::: mr IQ :::. said...

menanti sambungannya... hehehe

Afikah Aziz said...

akhi,cpt update hehe

Alive Soul Ladies said...

Assalammualaikum.. :)

Saya follow blog awak...sy suka..banyak pengajaran..

kalau sudi, tegur2 saya kat

http://aiisenyumlah.blogspot.com/

insyaAllah saya akan berkunjung ke blog awak lagi.

Last post awak bulan July..sekarang dah Ogos..mesti awak busy kan? harap ada post baru nanti ye..

Salam...

Tulip Chantek said...

Hanif, doa saya semoga kekuatan dariNya terus mengiringi perjuangan awak di sini. Teruskan istiqamah awak. Saya percaya awak hambaNya yang terpilih untuk menjadi contoh kepada yang lain.

Be strong!

Hanif said...

Alhamdulillah.

Terima kasih.

wassalam