Followers

Walaupun belum bertemu cinta, percayalah, apabila kita berubah menjadi diri kita yang terbaik, Tuhan akan buka laluan untuk cinta yang terbaik juga hadir.

Tuesday, August 23, 2011

Takaful dan cukai jalan expired?? meh baca


































ps: Nak tau produk apa lagi yang ditawarkan oleh KIMB? antaranya ialah:
  • pelbagai produk takaful selain takaful motor iaitu pelan pelindungan kesihatan untuk anda, keluarga dan              syarikat. Serta takaful yang melindungi harta benda anda dari kecurian, kebakaran, banjir dan lain2.
  • Tafsir Fi Zilalil Quran (11 jilid)
  • Pakej Umrah dan Haji
  • Kad Kredit -i Bank Rakyat
  • Dan lain-lain


7 comments:

Afikah Aziz said...

wahh dah macam iklan la plak hehe,terima kasih kongsi info :)

Radi said...

Memang iklan pun ni.hehe. nak promote produk dari Koperasi Islah Malaysia Berhad. mai daptkan servis KIMB.

merahitujambu said...

thanks memperingatkan..salam syawal..

nak doodle berhari raya jom laa

Tulip Chantek said...

wahh..kad kredit-i bank rakyat pun ade! menarik la care hanif marketingkan :)

selamat membina kerjaya! ^^

Radi said...

haha. pada sy tak cukup memuaskan. seolah2 tangkap muat je kartun ni.

Tq

Tulip Chantek said...

For the beginning, it's great hanif :)

btw nape radi ek? kompius.

Tulip Chantek said...

eh eh eh..kartun ni ade kat blog kimb ya? :)