Followers

Walaupun belum bertemu cinta, percayalah, apabila kita berubah menjadi diri kita yang terbaik, Tuhan akan buka laluan untuk cinta yang terbaik juga hadir.

Sunday, October 17, 2010

Bismillah, salam pengenalan (^_^)v

Alhamdulillah, assalamualaikum. malam ne rasa x sangka aku terbuat blog aku sendiri. macam x percaya pun ad bila aku mula menaip untuk entry pertama aku iaitu entry pengenalan. sebenarnya dulu memang teringin nak buat blog, tengok kawan ada blog, macam seronok je pulak tengok dorg menulis. keinginan menulis betul2 hadir selepas hari raya aidilfitri. sebab utama ialah blog ne diwujudkan oleh aku, mungkin boleh dijadikan sebagai cara aku nak sampaikan sesuatu kepada orang lain, sesuatu yang berfaedah, yang baik, yang dapat  memberi manfaat dan peringatan kepada semua yang membaca dan juga peringatan kepada diri sendiri, insyaAllah. semoga Allah sentiasa memberi petunjuk yang membolehkan aku nampak akan sesuatu yang boleh aku lakukan untuk blog ini.
inilah tujuan utama aku buat blog ini. sebelum ini aku banyak membaca blog orang yang aku x kenali, aku banyak membaca blog mengenai islam. x sangka ramai blogger yang menulis tentang islam. syukur, semoga aku jga dapat jadi sepeti mereka semua. sekian saja buat msa ini, insyaAllah, akan menulis untuk masa akan datang.

3 comments:

Tulip Chantek said...

salam..dah ade blog skang ye..good job..teruskan perjuangan hanif..semoga dalam redha Ilahi :)

anep said...

wasalam. hehe..nak kata comel x comel kan blog ne.ha2. ok thanks.

Tulip Chantek said...

haha...cute je laa...kaler hijau..ketenangan :)